w

Hybridy výhodněji: Ke státní podpoře nabízí Toyota i vlastní hybridní dotace

Hybridy výhodněji: Ke státní podpoře nabízí Toyota i vlastní hybridní dotace
  • Od začátku roku 2024 je možné při nákupu hybridních vozů ještě více ušetřit
  • Kromě státních dotací na elektromobily lze využít také hybridní dotace od Toyoty
  • Akční ceny většiny modelů tak jsou letos ještě příjemnější

Stát se rozhodl vyčlenit 1,95 miliardy korun na podporu elektromobility v Česku a díky tomu mohou firemní zákazníci při nákupu osobních elektromobilů ušetřit až 200 000 Kč bez DPH, u užitkových 250 000 Kč bez DPH a u vozů s technologií vodíkových palivových článků 300 000 Kč bez DPH. Podmínkou je financování úvěrem.

Výhoda se však nevztahuje na hybridní vozy. A právě to se rozhodla Toyota změnit. Ke zmíněným elektrickým dotacím proto přidává i vlastní hybridní dotaci ve výši až 240 000 Kč. Ta je navíc oproti státní dotaci dostupná nejen pro právnické, ale i pro fyzické osoby, a nejen při financování úvěrem, ale i při využití operativního leasingu KINTO One nebo při nákupu v hotovosti.

Kompletní nabídka hybridních i jinak elektrifikovaných vozů tak teď u Toyoty vyjde velmi výhodně. Nejvyšší hybridní dotaci ve výši až 240 000 Kč lze využít při nákupu elegantního manažerského sedanu Camry. Oblíbené SUV Toyota RAV4 je k dispozici s dotací 130 000 Kč, Toyota C-HR nabízí možnost díky dotaci ušetřit 215 000 Kč.

K této nabídce patří i novinka, SUV Corolla Cross, na niž se vztahuje hydridní dotace ve výši až 110 000 Kč. Praktické kombi Corolla Touring Sports, ale i menší hatchback hlásí hybridní dotaci až 150 000 Kč.

Aby nabídka byla kompletní rozhodla se Toyota u modelu Corolla udělat výjimku a Toyota dotaci ve výši až 135 000 Kč poskytnout také na benzínovou verzi Corolly sedan, která je aktuálně dostupná skladem. Tuto Toyota dotaci pak lze využít také na model Land Cruiser, při jehož nákupu tak můžete ušetřit celých 300 000 Kč.

Na plně elektrickou Toyotu bZ4X samozřejmě platí možnost využít státní dotaci ve výši 200 000 Kč, Toyota na ni však dává ještě další Toyota elektrickou dotaci - modelový rok 2022 je k dostání o dalších 300 000 Kč méně. Model pro rok 2024 hlásí další zvýhodnění nad rámec dotace ve výši 70 000 Kč.

K většině těchto modelů navíc zákazník dostane komplety zimních kol zdarma a ještě více může ušetřit pokud využije bonus za výkup stávajícího vozu, který se může vyšplhat až na 45 000 Kč.

Zdroj:https://www.toyotanews.eu/cs

Více na https://www.toyota.cz/koupe-a-nabidky/akcni-nabidka

Limitovaná nabídka Subaru Forester AWD

Ke každému novému vozu SUBARU Forester dostanete nyní jako BONUS zimní komplety v hodnotě více než 46 000 Kč! více...

Podporujeme mateřský klub MINIKLUB Znojmo

S radostí oznamujeme svou podporu mateřskému klubu MINI KLUB Znojmo, který se zaměřuje na péči o děti od 18 měsíců do 6 let. Tento klub poskytuje zásadní péči a vzdělávání našim nejmenším a my jsme hrdí, že můžeme přispět k jejich činnosti. více...

Vozy Toyota (nejen) s plug-in hybridním pohonem teď pořídíte výhodněji

Toyota představuje novou akční nabídku, která přináší většinu osobních modelů za výhodnější cenu a tentokrát je mezi nimi i větší zastoupení vozů s plug-in hybridním pohonem. více...

Zajímá Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.