Nová RAV4

Nová RAV4

Na český trh přichází nová, již šestá, generace legendárního SUV modelu RAV4. Stejně jako předchůdci bude k dostání s pohonem přední nápravy nebo ve verzi 4x4 a s hybridním nebo plug-in hybridním pohonným ústrojím. Jde o první model, který disponuje zcela novou softwarovou platformou Arene. Předprodej zahajuje hybridní verze, plug-in bude následovat v prvním čtvrtletí 2026.

Nová generace Toyoty RAV4 hybrid je v předprodeji k mání od 1 090 000 korun za předokolku, což představuje navýšení jen o 25 000 korun oproti aktuálně končící generaci. Verze s pohonem všech kol začíná o 70 000 korun výše, tedy na 1 160 000 korunách.

V rámci pohonu FWD s výbavou Style je cena 1 240 000 korun a s výbavou Executive za 1 340 000 korun. Pro vozy s pohonem AWD je výbava Style za 1 310 000 korun, za nejvyšší výbavy GR Sport a Executive zákazníci zaplatí shodně 1 410 000 korun.

Kompletní ceník je dostupný zde.

Vrcholná verze plug-in hybrid bude k dispozici v příštím roce. Její cena bude začínat na 1 230 000 korun.

Nová generace RAV4 staví na odkazu svých kultovních průkopnických předchůdců. Vůz vyniká novým robustním stylem karoserie, který odráží originální charakter SUV a je podtržen novým výrazným logem modelu. Díky vylepšení převodovky, jednotky řízení energie, baterie a dalších komponent je zajištěna plynulá akcelerace, dynamické rozjezdy s přímou odezvou řízení, a dokonce lepší zrychlení z 0 na 100 km/h než u odcházející generace. Verze s pohonem všech kol AWD-i nyní poskytuje celkový výkon 191 koní a verze s pohonem samotných předních kol poskytuje celkový výkon 183 koní.

Jako vůbec první model je nová RAV4 vybavena zcela novým přelomovým softwarem Arene od dceřiné společnosti Woven by Toyota.

Arene propojuje automobil s řidičem a představuje klíčový krok směrem k softwarově definované budoucnosti automobilů a nulové nehodovosti. Arene mimo jiné obsahuje multimediální systém, hlasového asistenta a nejnovější verzi bezpečnostního balíčku Toyota Safety Sense. Zajišťuje také bezpečný a souhlasem podmíněný sběr a analýzu jízdních dat, podporuje aktualizace softwaru na dálku a umožňuje kontinuální zlepšování funkcí, včetně autonomního řízení a pokročilých asistenčních systémů řidiče.

Novou Toyotu RAV4 hybrid je již možné objednávat.

Přijďte na exkluzivní roadshow: Nový Lexus ES v Lexus Brno

Zveme vás na jedinečnou příležitost vidět nový Lexus ES na vlastní oči, a to přímo u nás v Lexus Brno. více...

LEXUS PŘEDSTAVIL NOVÝ LFA CONCEPT

Lexus ve světové premiéře představil studii čistě elektrického sportovního vozu s označením Lexus LFA Concept. více...

Tomáš Brabec: Hlavní priorita je spokojený zákazník

Společnost C&K nabízí ve svých autosalonech v Brně a Uherském Hradišti prestižní značky LEXUS, Toyota, Subaru i CF MOTO. O kondici celé společnosti i čtyř značek se stará obchodní ředitel C&K Tomáš Brabec. více...

Zajímá Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.