w

Únorová akce - Toyota

Únorová akce - Toyota

Chcete vyrazit s celou rodinou na hory, ale všechno se Vám do auta nevleze?
V tom případě pro Vás máme skvělou zprávu! Na všech našich pobočkách si dokonce února můžete zapůjčit Toyotu Proace Verso za akční cenu 1 000 Kč na den, bez DPH.

Pro zapůjčení vozu na pobočce v Uherském Hradišti se můžete obrátit na pana Jaroslava Musila,tel. +420 577 700 600.
Pro zapůjčení vozu na pobočkách v Brně se můžete obrátit na pana Jakuba Fialu, tel.+420 602 410 889.

Těšíme se na Vás.

Zimní servisní akce Toyota

Originální díly Toyota se slevou 25% více...

Lexus Business Week

Pouze v jediný týden v roce od 23. do 27. září máte možnost získat vůz Lexus NX 350h s hybridním pohonem již za 999 000 Kč bez DPH a se zvýhodněním až 359 000 Kč bez DPH. více...

Roadshow Toyota Professional

Poznejte mimořádně praktické vozy Toyota na vlastní kůži již 20. září v Business centru Toyota Brno více...

Zajímá Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.